이용약관(공정거래위원회 표준 약관) 제1조(목적) 이 약관은 (주)위어드섹터가 운영하는 홈페이지(이하 "홈페이지"이라 한다)에서 제공하는 인터넷 관련 서비스(이하 "서비스"라 한다)를 이용함에 있어 (주)위어드섹터와 이용자의 권리·의무 및 책임사항을 규정함을 목적으로 합니다. ※ 「PC통신 등을 이용하는 전자거래에 대해서도 그 성질에 반하지 않는 한 이 약관을 준용합니다」 제2조(정의) ① "홈페이지" 이란 사업자가 서비스를 이용자에게 제공하기 위하여 컴퓨터 등 정보통신설비를 이용하여 재화 또는 용역을 거래할 수 있도록 설정한 가상의 영업장을 말하며, 아울러 홈페이지을 운영하는 사업자의 의미로도 사용합니다. ② "이용자"란 "홈페이지"에 접속하여 이 약관에 따라 "홈페이지"이 제공하는 서비스를 받는 회원 및 비회원을 말합니다. ③ "회원"이라 함은 "홈페이지"에 개인정보를 제공하여 회원등록을 한 자로서, "홈페이지"의 정보를 지속적으로 제공받으며, "홈페이지"이 제공하는 서비스를 계속적으로 이용할 수 있는 자를 말합니다. ④ "비회원"이라 함은 회원에 가입하지 않고 "홈페이지"이 제공하는 서비스를 이용하는 자를 말합니다. 제3조 (약관의 명시와 개정) ① "홈페이지"은 이 약관의 내용과 상호, 영업소 소재지, 대표자의 성명, 사업자등록번호, 연락처(전화, 팩스, 전자우편 주소 등) 등을 이용자가 알 수 있도록 사이트의 초기 서비스화면(전면)에 게시합니다. ② "홈페이지"은 약관의 규제 등에 관한 법률, 전자거래기본법, 전자서명법, 정보통신망 이용촉진 등에 관한 법률, 방문판매 등에 관한법률, 소비자보호법 등 관련법을 위배하지 않는 범위에서 이 약관을 개정할 수 있습니다. ③ "홈페이지"이 약관을 개정할 경우에는 적용일자 및 개정사유를 명시하여 현행약관과 함께 홈페이지의 초기화면에 그 적용일자 7일 이전부터 적용일자 전일까지 공지합니다. ④ "홈페이지"이 약관을 개정할 경우에는 그 개정약관은 그 적용일자 이후에 체결되는 계약에만 적용되고 그 이전에 이미 체결된 계약에 대해서는 개정 전의 약관조항이 그대로 적용됩니다. 다만 이미 계약을 체결한 이용자가 개정약관 조항의 적용을 받기를 원하는 뜻을 제3항에 의한 개정약관의 공지기간 내에 "홈페이지"에 송신하여 "홈페이지"의 동의를 받은 경우에는 개정약관 조항이 적용됩니다. ⑤ 이 약관에서 정하지 아니한 사항과 이 약관의 해석에 관하여는 정부가 제정한 전자거래소비자보호지침 및 관계법령 또는 상관례에 따릅니다. 제4조(서비스의 제공 및 변경) ① "홈페이지"은 다음과 같은 업무를 수행합니다. 1. 재화 또는 용역에 대한 정보 제공 및 구매계약의 체결 2. 구매계약이 체결된 재화 또는 용역의 배송 3. 기타 "홈페이지"이 정하는 업무 ② "홈페이지"은 재화의 품절 또는 기술적 사양의 변경 등의 경우에는 장차 체결되는 계약에 의해 제공할 재화·용역의 내용을 변경할 수 있습니다. 이 경우에는 변경된 재화·용역의 내용 및 제공일자를 명시하여 현재의 재화·용역의 내용을 게시한 곳에 그 제공일자 이전 7일부터 공지합니다. ③ "홈페이지"이 제공하기로 이용자와 계약을 체결한 서비스의 내용을 재화의 품절 또는 기술적 사양의 변경 등의 사유로 변경할 경우에는 "홈페이지"은 이로 인하여 이용자가 입은 손해를 배상합니다. 단, "홈페이지"에 고의 또는 과실이 없는 경우에는 그러하지 아니합니다. 제5조(서비스의 중단) ① "홈페이지"은 컴퓨터 등 정보통신설비의 보수점검·교체 및 고장, 통신의 두절 등의 사유가 발생한 경우에는 서비스의 제공을 일시적으로 중단할 수 있습니다. ② 제1항에 의한 서비스 중단의 경우에는 "홈페이지"은 제8조에 정한 방법으로 이용자에게 통지합니다. ③ "홈페이지"은 제1항의 사유로 서비스의 제공이 일시적으로 중단됨으로 인하여 이용자 또는 제3자가 입은 손해에 대하여 배상합니다. 단 "홈페이지"에 고의 또는 과실이 없는 경우에는 그러하지 아니합니다. 제6조(회원가입) ① 이용자는 "홈페이지"이 정한 가입 양식에 따라 회원정보를 기입한 후 이 약관에 동의한다는 의사표시를 함으로서 회원가입을 신청합니다. ② "홈페이지"은 제1항과 같이 회원으로 가입할 것을 신청한 이용자 중 다음 각 호에 해당하지 않는 한 회원으로 등록합니다. 1. 가입신청자가 이 약관 제7조 제3항에 의하여 이전에 회원자격을 상실한 적이 있는 경우, 다만 제7조 제3항에 의한 회원자격 상실 후 3년이 경과한 자로서 "홈페이지"의 회원재가입 승낙을 얻은 경우에는 예외로 한다. 2. 등록 내용에 허위, 기재누락, 오기가 있는 경우 3. 기타 회원으로 등록하는 것이 "홈페이지"의 기술상 현저히 지장이 있다고 판단되는 경우 ③ 회원가입계약의 성립 시기는 "홈페이지"의 승낙이 회원에게 도달한 시점으로 합니다. ④ 회원은 제15조 제1항에 의한 등록사항에 변경이 있는 경우, 즉시 전자우편 기타 방법으로 "홈페이지"에 대하여 그 변경사항을 알려야 합니다. 제7조(회원 탈퇴 및 자격 상실 등) ① 회원은 "홈페이지"에 언제든지 탈퇴를 요청할 수 있으며 "홈페이지"은 즉시 회원탈퇴를 처리합니다. ② 회원이 다음 각 호의 사유에 해당하는 경우, "홈페이지"은 회원자격을 제한 및 정지시킬 수 있습니다. 1. 가입 신청 시에 허위 내용을 등록한 경우 2. "홈페이지"을 이용하여 구입한 재화·용역 등의 대금, 기타 "홈페이지" 이용에 관련하여 회원이 부담하는 채무를 기일에 지급하지 않는 경우 3. 다른 사람의 "홈페이지" 이용을 방해하거나 그 정보를 도용하는 등 전자거래질서를 위협하는 경우 4. "홈페이지"을 이용하여 법령과 이 약관이 금지하거나 공서양속에 반하는 행위를 하는 경우 ③ "홈페이지"이 회원 자격을 제한·정지 시킨 후, 동일한 행위가 2회 이상 반복되거나 30일 이내에 그 사유가 시정되지 아니하는 경우 "홈페이지"은 회원자격을 상실시킬 수 있습니다. ④ "홈페이지"이 회원자격을 상실시키는 경우에는 회원등록을 말소합니다. 이 경우 회원에게 이를 통지하고, 회원등록 말소 전에 소명할 기회를 부여합니다. 제8조(회원에 대한 통지) ① "홈페이지"이 회원에 대한 통지를 하는 경우, 회원이 "홈페이지"에 제출한 전자우편 주소로 할 수 있습니다. ② "홈페이지"은 불특정다수 회원에 대한 통지의 경우 1주일이상 "홈페이지" 게시판에 게시함으로서 개별 통지에 갈음할 수 있습니다. 제9조(구매신청) "홈페이지" 이용자는 "홈페이지"상에서 이하의 방법에 의하여 구매를 신청합니다. 1. 성명, 비밀번호, 전화번호, 핸드폰번호, 주소, E-MAIL 입력 2. 재화 또는 용역의 선택 3. 결제방법의 선택 및 동의 제10조 (계약의 성립) ① "홈페이지"은 제9조와 같은 구매신청에 대하여 다음 각 호에 해당하지 않는 한 승낙합니다. 1. 신청 내용에 허위, 기재누락, 오기가 있는 경우 2. 미성년자가 담배, 주류 등 청소년보호법에서 금지하는 재화 및 용역을 구매하는 경우 3. 기타 구매신청에 승낙하는 것이 "홈페이지" 기술상 현저히 지장이 있다고 판단하는 경우 ② "홈페이지"의 승낙이 제12조 제1항의 수신확인통지형태로 이용자에게 도달한 시점에 계약이 성립한 것으로 봅니다. 제11조(지급방법) "홈페이지"에서 구매한 재화 또는 용역에 대한 대금지급방법은 다음 각 호의 하나로 할 수 있습니다. 1. 계좌이체 2. 신용카드결제 3. 온라인무통장입금 4. 전자화폐에 의한 결제 5. 수령 시 대금지급 등 제12조(수신확인통지·구매신청 변경 및 취소) ① "홈페이지"은 이용자의 구매신청이 있는 경우 이용자에게 수신확인통지를 합니다. ② 수신확인통지를 받은 이용자는 의사표시의 불일치 등이 있는 경우에는 수신확인통지를 받은 후 즉시 구매신청 변경 및 취소를 요청할 수 있습니다. ③ "홈페이지"은 배송 전 이용자의 구매신청 변경 및 취소 요청이 있는 때에는 지체 없이 그 요청에 따라 처리합니다. 제13조(배송) "홈페이지"은 이용자가 구매한 재화에 대해 배송수단, 수단별 배송비용 부담자, 수단별 배송기간 등을 명시합니다. 만약 "홈페이지"의 고의·과실로 약정 배송기간을 초과한 경우에는 그로 인한 이용자의 손해를 배상합니다. 제14조(환급, 반품 및 교환) ① "홈페이지"은 이용자가 구매 신청한 재화 또는 용역이 품절 등의 사유로 재화의 인도 또는 용역의 제공을 할 수 없을 때에는 지체 없이 그 사유를 이용자에게 통지하고, 사전에 재화 또는 용역의 대금을 받은 경우에는 대금을 받은 날부터 3일 이내에, 그렇지 않은 경우에는 그 사유발생일로부터 3일 이내에 계약해제 및 환급절차를 취합니다. ② 다음 각 호의 경우에는 "홈페이지"은 배송된 재화일지라도 재화를 반품 받은 다음 영업일 이내에 이용자의 요구에 따라 즉시 환급, 반품 및 교환 조치를 합니다. 다만 그 요구기한은 배송된 날로부터 20일 이내로 합니다. 1. 배송된 재화가 주문내용과 상이하거나 "홈페이지"이 제공한 정보와 상이할 경우 2. 배송된 재화가 파손, 손상되었거나 오염되었을 경우 3. 재화가 광고에 표시된 배송기간보다 늦게 배송된 경우 4. 방문판매 등에 관한 법률 제18조에 의하여 광고에 표시하여야 할 사항을 표시하지 아니한 상태에서 이용자의 청약이 이루어진 경우 제15조(개인정보보호) ① "홈페이지"은 이용자의 정보 수집시 구매계약 이행에 필요한 최소한의 정보를 수집합니다. 다음 사항을 필수사항으로 하며 그 외 사항은 선택사항으로 합니다. 1. 희망ID(회원의 경우) 2. 비밀번호(회원의 경우) 3. 이름 4. 별명 5. E-MAIL 6. 주소 7. 전화번호 8. 휴대번호 9. 메일링서비스 10. SMS 수신여부 ② "홈페이지"이 이용자의 개인 식별이 가능한 개인정보를 수집하는 때에는 반드시 당해 이용자의 동의를 받습니다. ③ 제공된 개인정보는 당해 이용자의 동의 없이 목적 외의 이용이나 제3자에게 제공할 수 없으며, 이에 대한 모든 책임은 "홈페이지"이 집니다. 다만, 다음의 경우에는 예외로 합니다. 1. 배송업무상 배송업체에게 배송에 필요한 최소한의 이용자의 정보(성명, 주소, 전화번호)를 알려주는 경우 2. 통계작성, 학술연구 또는 시장조사를 위하여 필요한 경우로서 특정 개인을 식별할 수 없는 형태로 제공하는 경우 ④ "홈페이지"이 제2항과 제3항에 의해 이용자의 동의를 받아야 하는 경우에는 개인정보관리 책임자의 신원(소속, 성명 및 전화번호 기타 연락처), 정보의 수집목적 및 이용목적, 제3자에 대한 정보제공 관련사항(제공 받는자, 제공목적 및 제공할 정보의 내용)등 정보통신망이용촉진 등에 관한 법률 제16조 제3항이 규정한 사항을 미리 명시하거나 고지해야 하며 이용자는 언제든지 이 동의를 철회할 수 있습니다. ⑤ 이용자는 언제든지 "홈페이지"이 가지고 있는 자신의 개인정보에 대해 열람 및 오류정정을 요구할 수 있으며 "홈페이지"은 이에 대해 지체 없이 필요한 조치를 취할 의무를 집니다. 이용자가 오류의 정정을 요구한 경우에는 "홈페이지"은 그 오류를 정정할 때까지 당해 개인정보를 이용하지 않습니다. ⑥ "홈페이지"은 개인정보 보호를 위하여 관리자를 한정하여 그 수를 최소화하며 신용카드, 은행계좌 등을 포함한 이용자의 개인정보의 분실, 도난, 유출, 변조 등으로 인한 이용자의 손해에 대하여 모든 책임을 집니다. ⑦ "홈페이지" 또는 그로부터 개인정보를 제공받은 제3자는 개인정보의 수집목적 또는 제공받은 목적을 달성한 때에는 당해 개인정보를 지체 없이 파기합니다. 제16조("홈페이지"의 의무) ① "홈페이지"은 법령과 이 약관이 금지하거나 공서양속에 반하는 행위를 하지 않으며 이 약관이 정하는 바에 따라 지속적이고, 안정적으로 재화·용역을 제공하는 데 최선을 다하여야 합니다. ② "홈페이지"은 이용자가 안전하게 인터넷 서비스를 이용할 수 있도록 이용자의 개인정보(신용정보 포함)보호를 위한 보안 시스템을 갖추어야 합니다. ③ "홈페이지"이 상품이나 용역에 대하여 「표시·광고의 공정화에 관한 법률」 제3조 소정의 부당한 표시·광고행위를 함으로써 이용자가 손해를 입은 때에는 이를 배상할 책임을 집니다. ④ "홈페이지"은 이용자가 원하지 않는 영리목적의 광고성 전자우편을 발송하지 않습니다. 제17조( 회원의 ID 및 비밀번호에 대한 의무) ① 제15조의 경우를 제외한 ID와 비밀번호에 관한 관리책임은 회원에게 있습니다. ② 회원은 자신의 ID 및 비밀번호를 제3자에게 이용하게 해서는 안 됩니다. ③ 회원이 자신의 ID 및 비밀번호를 도난당하거나 제3자가 사용하고 있음을 인지한 경우에는 바로 "홈페이지"에 통보하고 "홈페이지"의 안내가 있는 경우에는 그에 따라야 합니다. 제18조(이용자의 의무) 이용자는 다음 행위를 하여서는 안 됩니다. 1. 신청 또는 변경 시 허위내용의 등록 2. "홈페이지"에 게시된 정보의 변경 3. "홈페이지"이 정한 정보 이외의 정보(컴퓨터 프로그램 등)의 송신 또는 게시 4. "홈페이지" 기타 제3자의 저작권 등 지적재산권에 대한 침해 5. "홈페이지" 기타 제3자의 명예를 손상시키거나 업무를 방해하는 행위 6. 외설 또는 폭력적인 메시지·화상·음성 기타 공서양속에 반하는 정보를 홈페이지에 공개 또는 게시하는 행위 제19조(연결"홈페이지"과 피연결"홈페이지" 간의 관계) ① 상위 "홈페이지"과 하위 "홈페이지"이 하이퍼링크(예: 하이퍼링크의 대상에는 문자, 그림 및 동화상 등이 포함됨)방식 등으로 연결된 경우, 전자를 연결 "홈페이지"(웹 사이트)이라고 하고 후자를 피연결 "홈페이지"(웹사이트)이라고 합니다. ② 연결 "홈페이지"은 피연결 "홈페이지"이 독자적으로 제공하는 재화·용역에 의하여 이용자와 행하는 거래에 대해서 보증 책임을 지지 않는다는 뜻을 연결 "홈페이지"의 사이트에서 명시한 경우에는 그 거래에 대한 보증 책임을 지지 않습니다. 제20조(저작권의 귀속 및 이용제한) ① "홈페이지"이 작성한 저작물에 대한 저작권 기타 지적재산권은 "홈페이지"에 귀속합니다. ② 이용자는 "홈페이지"을 이용함으로써 얻은 정보를 "홈페이지"의 사전 승낙 없이 복제, 송신, 출판, 배포, 방송 기타 방법에 의하여 영리목적으로 이용하거나 제3자에게 이용하게 하여서는 안 됩니다. 제21조(분쟁해결) ① "홈페이지"은 이용자가 제기하는 정당한 의견이나 불만을 반영하고 그 피해를 보상처리하기 위하여 피해보상처리기구를 설치·운영합니다. ② "홈페이지"은 이용자로부터 제출되는 불만사항 및 의견은 우선적으로 그 사항을 처리합니다. 다만, 신속한 처리가 곤란한 경우에는 이용자에게 그 사유와 처리일정을 즉시 통보해 드립니다. ③ "홈페이지"과 이용자간에 발생한 분쟁은 전자거래기본법 제28조 및 동 시행령 제15조에 의하여 설치된 전자거래분쟁조정위원회의 조정에 따를 수 있습니다. 제22조(재판권 및 준거법) ① "홈페이지"과 이용자간에 발생한 전자거래 분쟁에 관한 소송은 민사소송법상의 관할법원에 제기합니다. ② "홈페이지"과 이용자간에 제기된 전자거래 소송에는 한국법을 적용합니다.

**Terms and Conditions (Standard Terms and Conditions by the Fair Trade Commission)** **Article 1 (Purpose)** The purpose of these terms and conditions is to define the rights, obligations, and responsibilities of WeardSector Co., Ltd. (hereinafter referred to as "Company") and users regarding the use of internet-related services (hereinafter referred to as "Services") provided by the Company through its website (hereinafter referred to as "Website"). ※ These terms and conditions also apply to electronic transactions using PC communication, etc., as long as they do not contradict the nature of the terms and conditions. **Article 2 (Definitions)** 1. "Website" refers to a virtual business place set up by the Company to provide users with services using computers and other information and communication equipment, enabling them to trade goods or services, and it also means the Company operating the Website. 2. "User" refers to members and non-members who access the Website and receive the services provided by the Website in accordance with these terms and conditions. 3. "Member" refers to an individual who has registered as a member by providing personal information to the Website and can continuously receive the information provided by the Website and use the services continuously. 4. "Non-member" refers to an individual who uses the services provided by the Website without joining as a member. **Article 3 (Specification and Amendment of Terms and Conditions)** 1. The Website shall post the content of these terms and conditions, the company name, the location of the business office, the name of the representative, the business registration number, contact information (telephone, fax, email address, etc.) on the initial service screen (front page) so that users can easily find it. 2. The Website may amend these terms and conditions to the extent that it does not violate relevant laws such as the Act on the Regulation of Terms and Conditions, the Basic Act on Electronic Transactions, the Electronic Signature Act, the Act on Promotion of Information and Communications Network Utilization, the Door-to-Door Sales Act, and the Consumer Protection Act. 3. If the Website amends these terms and conditions, it shall specify the application date and reasons for the amendment and notify the users of the current terms and conditions along with the amended terms and conditions on the initial screen of the Website from 7 days before the application date to the day before the application date. 4. If the Website amends the terms and conditions, the amended terms and conditions shall apply only to contracts concluded after the application date, and the previous terms and conditions shall apply to contracts already concluded before the application date. However, if a user who has already concluded a contract wishes to apply the amended terms and conditions, the user can send a request to the Website during the notification period of the amended terms and conditions in accordance with paragraph 3, and if the Website agrees, the amended terms and conditions shall apply. 5. Matters not specified in these terms and conditions and the interpretation of these terms and conditions shall follow the guidelines for consumer protection in electronic commerce, etc., established by the government, and related laws or commercial practices. **Article 4 (Provision and Change of Services)** 1. The Website performs the following tasks: 1. Providing information about goods or services and concluding purchase contracts 2. Delivering goods or services for which a purchase contract has been concluded 3. Other tasks defined by the Website 2. If the Website changes the content of goods or services to be provided in future contracts due to reasons such as out-of-stock goods or changes in technical specifications, the Website shall specify and notify the content of the changed goods or services and the date of provision where the current goods or services are posted, at least 7 days before the date of provision. 3. If the Website changes the content of the services it has contracted with the user to provide due to reasons such as out-of-stock goods or changes in technical specifications, the Website shall compensate the user for any damages caused by this. However, this does not apply if the Website is not at fault. **Article 5 (Suspension of Services)** 1. The Website may temporarily suspend the provision of services in the event of maintenance, replacement, breakdown of information and communication equipment such as computers, or interruption of communication. 2. In the case of service suspension under paragraph 1, the Website shall notify the users in the manner prescribed in Article 8. 3. The Website shall compensate users or third parties for damages caused by the temporary suspension of service provision due to reasons stated in paragraph 1. However, this does not apply if the Website is not at fault. **Article 6 (Membership Registration)** 1. Users apply for membership by filling in member information according to the registration form set by the Website and expressing their consent to these terms and conditions. 2. The Website registers as members those users who apply for membership as described in paragraph 1, unless they fall under the following categories: 1. If the applicant has previously lost membership status under paragraph 3 of Article 7, except in cases where more than 3 years have passed since the loss of membership status under paragraph 3 of Article 7 and the Website has approved re-registration. 2. If there are false, omitted, or erroneous entries in the registration information. 3. If registering as a member is significantly hindered by the Website's technology. 3. The membership contract is established at the time when the Website's acceptance reaches the member. 4. If there are any changes in the registered information under paragraph 1 of Article 15, the member shall immediately notify the Website of the changes by email or other methods. **Article 7 (Member Withdrawal and Disqualification)** 1. Members can request to withdraw from membership at any time, and the Website shall immediately process the member withdrawal. 2. If a member falls under the following categories, the Website may limit or suspend the membership status: 1. If false information was registered at the time of membership application. 2. If the member does not pay the debts related to the goods or services purchased using the Website or other debts related to the use of the Website. 3. If the member interferes with other people's use of the Website or steals information. 4. If the member uses the Website to engage in activities prohibited by laws or these terms and conditions, or against public order and morals. 3. If the same action is repeated twice or more, or if the reason is not corrected within 30 days after the membership status is limited or suspended, the Website may disqualify the member. 4. If the Website disqualifies a member, it shall cancel the membership registration. In this case, the Website shall notify the member and provide an opportunity to explain before canceling the membership registration. **Article 8 (Notification to Members)** 1. When the Website notifies a member, it can be done to the email address submitted by the member to the Website. 2. For unspecified and numerous members, the Website may substitute individual notifications by posting on the Website's bulletin board for at least one week. **Article 9 (Purchase Application)** Users apply for purchase on the Website by the following methods: 1. Entering name, password, phone number, mobile phone number, address, and email 2. Selecting goods or services 3. Selecting and agreeing on the payment method **Article 10 (Establishment of Contract)** 1. The Website accepts purchase applications as described in Article 9 unless they fall under the following categories: 1. If there are false, omitted, or erroneous entries in the application 2. If minors purchase goods or services prohibited by the Juvenile Protection Act, such as tobacco or alcohol 3. If accepting the purchase application significantly hinders the Website's technology 2. The contract is considered established when the Website's acceptance reaches the user in the form of a confirmation notice as described in paragraph 1 of Article 12. **Article 11 (Payment Methods)** The payment methods for goods or services purchased on the Website can be one of the following: 1. Bank transfer 2. Credit card payment 3. Online deposit without a bankbook 4. Electronic currency payment 5. Payment upon receipt **Article 12 (Confirmation Notice and Modification or Cancellation of Purchase Application)** 1. The Website sends a confirmation notice to the user when a purchase application is made. 2. Upon receiving the confirmation notice, the user can request to modify or cancel the purchase application if there is a discrepancy in the intention. 3. Before shipping, if there is a request for modification or cancellation of the purchase application from the user, the Website shall process it without delay. **Article 13 (Delivery)** The Website shall specify the delivery method, the party responsible for delivery costs by method, and the delivery period for the goods purchased by the user. If the Website exceeds the agreed delivery period due to its intentional or negligent acts, it shall compensate the user for the damages caused by this. **Article 14 (Refunds, Returns, and Exchanges)** 1. If the Website cannot deliver or provide the goods or services applied for by the user due to reasons such as out-of-stock, it shall notify the user of the reason without delay, and if the payment for the goods or services was received in advance, it shall refund the payment within 3 days or take necessary measures for the refund within 3 days from the occurrence of the reason. 2. In the following cases, even if the goods have been delivered, the Website shall immediately refund, return, or exchange according to the user's request within the next business day after receiving the returned goods. However, the request must be made within 20 days from the delivery date: 1. If the delivered goods are different from the order or the description provided 2. If the goods are damaged or have defects 3. If the delivery is significantly delayed beyond the expected delivery date **Article 15 (Protection of Personal Information)** 1. The Website collects the minimum necessary personal information to provide services. 2. When collecting personal information that can identify a user, the Website must obtain the user's consent. 3. The provided personal information cannot be used for purposes other than those agreed by the user or provided to third parties without the user's consent, and the Website bears all responsibilities. Exceptions are made in the following cases: 1. For shipping purposes, providing the minimum necessary information (name, address, phone number) to the shipping company 2. For statistical, academic research, or market research purposes, providing information in a form that cannot identify a specific individual 4. If the Website needs to obtain the user's consent under paragraphs 2 and 3, it shall specify or notify the matters stipulated in Article 16(3) of the "Act on Promotion of Information and Communications Network Utilization and Information Protection, etc.", such as the identity of the personal information manager, the purpose of information collection, and the provision of information to third parties (recipient, purpose of provision, content of information to be provided). 5. The user can request access to and correction of their personal information held by the Website at any time, and the Website must take necessary measures without delay. If a user requests correction of an error, the Website must not use the personal information until the error is corrected. 6. The Website shall limit the number of administrators to protect personal information and take full responsibility for any damage caused by the loss, theft, leakage, or alteration of the user's personal information, including credit cards and bank accounts. 7. The Website or any third party receiving personal information from it must destroy the personal information without delay once the purpose of collecting or receiving the personal information has been achieved. **Article 16 (Website's Obligations)** 1. The Website shall not engage in acts prohibited by laws and these terms and conditions or against public order and morals, and it shall make its best efforts to provide goods and services continuously and stably as stipulated by these terms and conditions. 2. The Website must have a security system to protect users' personal information (including credit information) so that users can use the Internet service safely. 3. The Website shall be responsible for compensating the user for damages caused by the Website's failure to provide goods or services properly due to its intentional or negligent acts. 4. The Website shall not send advertising emails for profit without the user's consent. **Article 17 (User's Obligations)** 1. Users must not engage in the following acts: 1. Registering false information when applying or changing information 2. Stealing information from others 3. Changing information posted on the Website 4. Transmitting or posting information (such as computer programs) other than those determined by the Website 5. Infringing on the intellectual property rights of the Website or third parties 6. Damaging the reputation of the Website or third parties or interfering with their business 7. Posting or distributing obscene or violent messages, images, voices, or other information against public order and morals on the Website 2. Users must comply with relevant laws, the provisions of these terms and conditions, user guidelines, and notices provided by the Website, and must not engage in other acts that interfere with the Website's business. **Article 18 (Relationship between the Linking Website and the Linked Website)** 1. If the main Website and the subsidiary Website are connected by a hyperlink (e.g., the subject of a hyperlink includes text, images, and videos), the former is called the linking Website (Website) and the latter is called the linked Website. 2. The linking Website is not responsible for guaranteeing transactions performed by users with the goods or services independently provided by the linked Website, unless there is a specific agreement stating otherwise. **Article 19 (Dispute Resolution)** 1. The Website shall establish and operate a compensation handling department to reflect legitimate opinions or complaints raised by users and to compensate for the damages. 2. The Website shall handle complaints and comments submitted by users promptly. However, if it is difficult to process them promptly, the Website shall inform the user of the reason and the processing schedule without delay. 3. In case of disputes related to electronic commerce transactions between the Website and the user, if the user requests damage relief, the dispute may be resolved by arbitration of the Fair Trade Commission or a dispute resolution agency commissioned by the mayor/provincial governor. **Article 20 (Jurisdiction and Governing Law)** 1. Litigation related to electronic commerce transactions between the Website and the user shall be based on the address of the user at the time of filing, and if there is no address, the jurisdiction shall be determined by the user's residence. However, if the user's address or residence is not clear at the time of filing, or if the user is a foreign resident, the lawsuit shall be filed with the competent court under the Civil Procedure Act. 2. Korean law applies to electronic commerce lawsuits filed between the Website and users.